27‏/10‏/2013

فوبيا الهوى

احنا ليه عاملينها أزمة ؟ مانعيشها زي ماتتعاش .. كلها كام سنة وتنتهي !!

طب وليه مانعش سُعدا يعني ؟

عشان الحياة مش هتخلص من الناس اللي زي دول .

يعني هو مافيش حد كويس خلاص ؟ 

لا فيه بس انت حظك كدا بقى .

انت ليه عايزني استسلم ؟ انا حبيت .. ايه الجريمة ف كدا اللي تخلي كل حاجه تتفق على انها تعاقبني ؟

انت اخترت في الأول غلط .

لا انا اساسا مكنش بايدي اختار ,, هو اللي اختارني .. الحب هو اللي اختارني .

مفيش فايدة .. كمل وعيش وحب من تاني .

احب من تاني ؟ انت مجنون .. انت فاكر اني هقدر اثق في حد تاني ولا اصلا هقدر انسى الاولاني ؟ ده انا حتى خايف اجرب انسى ... مش يمكن يكون لينا نصيب ويرجع ؟

ييييييي ,, هو انت مش عايش معانا ولا ايه ؟ انت مش شايف السواد اللي حواليك ؟ خلاص يعني كل ده هيبقى خراب وحياتك انت اللي هتبقى جنة ؟؟

 انت ليه بتعمل كدا ما تقولي انه ممكن يرجع وخلاص ,, ريحني 

طيب ,, هو هيرجعلك وهتكونوا لبعض

على فكرة انت كداب 

يعني عمال تتحايل عليا عشان اقولك " انه راجعلك " ولما اقولهالك تكدبني ؟

اه عشان انت قولتها لاني طلبت منك تقولها ,, مش عشان انت مؤمن بيها

طب و هو انا وانت ايه مش واحد برضو ؟ ولا نسيت دي كمان ؟

لا انا وانت مش واحد ... انا قلب وانت عقل




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق